2017. március 08. 11:41 - Róóóbi

Heti, havi... Évi?

Vagy már én sem tudom

Némi inaktivitás volt tapasztalható az elmúlt 12 hónap során. Ennek okait szeretném most felsorolni. 

 

Először is, a szekér ugye napi használatban van (volt), leginkább  munkába járásra befogva. Rám jellemző módon még a wc-re is autóval. 

Ebből az következik, hogy ilyenkor nem merek mélyebb belenyúlást elkövetni, ami megvétózhatja esetlegesen a munkahelyre eljutást. Tehát maximum csak annyira bontom meg, hogy ha másnap dolgozni kell menni, akkor még időben össze tudjam rakni. Mivel már szert tettem némi szerelői ambícióra, magam vezényeltem le a teljes kormánymű, és toronyszilent/toronycsapágy cseréjét (utóbbit kétszer is). 

Tünetek: kitekert kormánynál kopogó hang elölről, bizonytalan irányítás. 

Nem, nem a kormányösszekötő gömbfej adta fel a harcot. Hanem az a csúszka, ami az összekötők belső szeme és a kormánymű között lapul, egy műanyag feltéttel megvezetve a karok horizontális mozgását. Igen ám, ez a műanyag elkopott, és mivel kopottan nagy játékkal végezte dolgát, szép lassacskán kikoptatta a kormánymű házat is. Szerencsére volt hová nyúlnom (nem magamhoz), és a donor gépe került be, megspékelve egy új vezető műanyag csúszkával. Így ezt viszonylag hamar letudtam.

A toronycsapággyal viszont feleslegesen szívattam magamat, mivel én kis naiv, először a donoréra cseréltem le a régieket, mint kiderült hiába. Így vennem kellett újakat, de hogy az örömöm ne legyen teljes, ezek, illetve a szilentben lévő csapágyak nem kompatibilisek a Wookie-tól kapott, pár éves, príma Kayaba gátlókkal (halkan megjegyzem, a gátlók nemrégiben inkontinenssé váltak). Ugyanis ezek Vectra gátlók, a becsúszószárak átmérője nagyobb, mint a Kadett gyári mérete. Úgyhogy addig is maradnak a régi könnyező patronok, míg át nem alakítom Astra féle toronyszilentesre. 

Mivel én szeretem, ha minden működik, kiadtam az útját a régi LCD óracsoportnak, és kicsit méltatlan módon, de Daewoo műszeregység költözött a kormány mögé. Szerencsére pontosan illeszkedik a helyére, a csatlakozók szabvány Astra/Vectra-félék, csak a lábkiosztással kellett variálni. Külön öröm, hogy kikapcsolt gyújtás mellett is mutatja az üzemanyag szintet, és az óra áttétele W1125, ezáltal pontosan mutatja a pillanatnyi sebességet és a megtett utat. 

Nem konkrétan ő az, de ugyanígy néz ki. Astra/Vectra tipográfia szép kocka házban. Nekem begyere. :) 

Ezt csak azért, mert nem találtam ilyet :

Ez az A Corsa GSI műszercsoportja. A titkos vágyam. Majd egyszer talán sikerül. :) 

Azért, ha leesne, kiegyeznék egy (azt hiszem) C Ascona műszerrel is... 

Ez még talán esztétikusabb és korhűbb is, csak szintén ritkán fordul elő. Egyelőre beérem az idegen anyaggal... 

 

Talán ennél is fontosabb momentum, hogy ismét sikerült szert tennem, ha a járulékos költségeket nem nézem, ócskább kerekek árán egy újabb donorra,  egy piros 1.6-os Caravan személyében. 

Íme a dög :

Az imádott T4-ért köszönet illeti Tomi cimborámat, nélküle nem jött volna össze a bolt! :) (a képen nem ő látható) 

Ez a borzasztó példány tartalmazza vágyaim alábbi tárgyait: gyári, a kárpitommal megegyező GT felszereltség komplett üléseit, jó hűtőt, egy bármilyen célra felhasználható C16NZ motort F13 váltóval, beltéri csetreszeket, tetőablakot és az egyik legjobb dolgot: hibátlan, gyári Bosch motoros magasságállítású fényszórókat. Ja, majd elfelejtettem... A 13"-os (képen látható) Sportstahlfelgen összes takarója megvan, és passzol a 14"-os ugyanilyen felnijeimre, a leendő téli kerekekre. Egyszóval, megérte! 

Mindezen tervek, és a hengerenkénti injektorossá válásnak az egyetlen akadálya én magam vagyok, ugyanis

 

Elköltöztem. Kiutaztan Hollandiába, új munkahely, új élet és a gondtalanabb likviditás reményében. 

Ennyiből már kiderült, hogy a közlekedőedény otthon maradt. Sajnos a fejlesztéseket határozatlan időre fel kell függesszem, addig, amíg úgy nem állok, hogy belekezdhessek és véghez is vihessem amiket elterveztem. Egyelőre az 5 éves terv a cél. Addig is azon leszek, hogy megvalósítsam minden további teendőm anyagi hátterét. Igen, a mocskos anyagiak kényszerítettek ebbe a helyzetbe. Úgy vagyok vele, így harmincnak még könnyebb kitörni, adódott lehetőség és én nem féltem meglépni. 

Remélem, ez a kiruccanás sikerrel zárul, addig is, reméljük a legjobbakat. 

Majd jelentkezem! 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kadett-e.blog.hu/api/trackback/id/tr4712321817

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

amenta 2017.03.15. 22:46:40

Nha, hát jó lesz ez, csak olyan mint a napivuki, kurva ritkán kerül ki poszt. :D
süti beállítások módosítása